Մայրենի

Աշխատանք դասարանում

1. Կետերի փոխարեն գրի՛ր ուն կամ յուն ածանցը:

Քամին խաղում էր պաղպաջուն ալիքների հետ:

Դողդոջուն ձայնը մատնեց, որ վախենում է:

Թվում էր, թե հարսի շրշուն զգեստով աղջիկը քույրս չէ:

Սիրով էր տանում հիվանդի քրթմնջյունն ու բողոքը:

Ջրի ճողփյուն լսվեց. ուրեմն մոտեցել ենք:

Դալար սաղարթի սոսափյունը խաղաղություն էր բերում:

Մոտիկից լսվող ճարճայունն անակնկալի բերեց մեզ:

2. Տրված արմատներով այնպիսի բաղադրյալ (բարդ, ածանցավոր) բառեր կազմի՛ր, որ ցույց տան՝

ա) առարկա (գոյական)-Քաջ, վախ, պարզություն, սառնություն:

բ) առարկայի հատկանիշ (ածական)-քաջ, վախկոտ պարզ, սառը:

գ) գործողություն (բայ)-քաջալերել, վախենալ, պարզել, սառել:

Քաջ, վախ, պարզ, սառն:

3. Ընդգծված գոյականները փորձի՛ր հանել. ի՞նչ բառեր դուրս կգան նրանց հետ, ինչո՞ւ:

Սիրով էր պատմում ընկերոջ մասին:
Սիրով էր պատմում:

Պայմանավորվել էինք հանդիպել քարի մոտ:
Պայմանավորվել էինք հանդիպել:

Որդու նման սիրում էր այդ կնոջը:
Սիրում էր այդ կնոջը:

Ամեն ինչ անում էր որդու փոխարեն:
Ամեն ինչ անում էր:

Չնայած կոպտությանը՝ քնքուշ ու բարի սիրտ ունի:
Քնքուշ ու բարի սիրտ ունի:

Տունը լավ կահավորել է ու ամեն ինչ ունի՝ բացի գրասեղանից:
Տունը լավ կահավորել է ու ամեն ինչ ունի:

Կյանքը չի պատկերացնում առանց հեռուստացույցի:
Կյանքը չի պատկերացնում:

Оставьте комментарий