Մայրենի

Փետրվար ամսվա ընթացքում գրադարանում կարդացած գրքերի հաշվետվություն

Ես շարունակում եմ կարդալ ՛՛Չիպոլինոի արկածները՛՛ գիրքը: ԵՎ ես արդեն հասել եմ 16-րդ էջը: Գիրքը գնալով ավելի հետաքրքիր է դառնում: Ես շատ եմ հավանել այդ գիրքը:

Մայրենի

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

1.   Ընդգծված բառերը փորձի՛ր հանել. ի՞նչ բառեր դուրս կգան նրանց հետ, ինչո՞ւ:

Ամբողջ երեկո խոսում էինք:

Կանգնել էր հաղորդավարի խցիկի մոտ:

Իր կյանքն ապրում է:

Վիճում էր ու պատասխանում նրան ուղղված հարցերին:

Սիրում է ընկերներին օգնել:

Որտեղ ասես լինում ես:

Լավ էր, ամեն ինչ վերջացրինք:

2. Նախորդ  վարժության ընդգծված կապակցությունների մեջ մտնող բառերը գրի՛ր տրված երկու խմբերում:

Ա. Դպրոց, սեղան, …:

Բ. Դիմաց, տակ, …:

3.Հեռու բառի հետ կապակցի՛ր տրված բոլոր բառերը: Դրանք ի՞նչ ձևով դրվեցին:

Քաղաքից հեռու, տնից հեռու, ծնողներից հեռու, վրանից հեռու, կայարանից հեռու, ընկերությունից հեռու, արևից հեռու: