Ռուսերեն

Добро всегда побеждает зло

С самого детства нас учат тому, что добро всегда побеждает зло.Но повзрослев я понял, что это не всегда так, добро не всегда побеждает. Злые поступки людей часто остаются безнаказанными, а добрые люди по-настоящему страдают от злости людей.Но хочется надеяться на то что всё поменяется.А злу вообще нет места в нашем мире.Но всё равно,добро намного чаще побеждает зло, потому что добрых людей на много больше чем злых.И у добрых людей намного добрее сердце, они могут простить плохие поступки. Добрые люди стараются помогать злым людям исправиться.Но я верю, что люди способны меняться. И я рад что я могу делать хорошие поступки по отношению к другим людям.

Մայրենի

Առանձնահատուկ օր

Իմ համար առանձնահատուկ օրը իմ ծննդյան օրն է՝ Հունիսի 13-ը: Այդ օրը ընկերներս և հարազատներս եկել էին ինձ շնորհավորելու: Մենք լավ ժամանակ անցկացրեցինք որից հետո գնացինք Երևան Պառկ: Մենք այնդտեղ շատ լավ ժամանակ անցկացրեցինք: Մայրիկս ինձ չմերժեց և ինձ հետ օգտվեց բոլոր ատրակցիոններից: Ես այտ օրը շատ էի հոգնել որովհետև շատ հետաքրքիր և ուրախ ժամանակ էինք անցկացրել: Ես այդ օրը չեմ մոռանա: Ամեն տարի ծննդյանս օրը մենք յուրահատուկ ենք նշում որի համար ես շնորհակալ եմ իմ ծնողներիս:

Մաթեմատիկա

08.02.2024

757.Կոորդինատային ուղղի վրա պատկերված են a և b թվերը (տե՛ս
նկ. 88):
a        0        b
Նրանցից ո՞րն է դրական թիվ, ո՞րը` բացասական:
  a-դրական  b-բացասական:

758.Գծե՛ք կոորդինատային ուղիղ և նրա վրա պատկերե՛ք տրված
թիվը և նրան հակադիր թիվը.
բ. –5=+5, գ.-3. 3/4=+3. 3/4, +9/10-9/10:

Մայրենի

Աշխատանք դասարանում

1. Անդրկովկաս, Ուկրաինայի Հանրապետություն, Վանա լիճ, Գերմանիայի դաշնություն, Խաղաղ օվկիանոս, Միջերկրական ծով, Կովկասյան լեռնաշղթա, Ատլանտյան օվկիանոս, Բալթիկ ծով, Գեղամա լեռներ,  մայրաքաղաք Երևան, Առյուծ Մհեր, Սասունցի Դավիթ, Անբան Հուռի, Պարզ լիճ, Կոտայքի մարզ, Արփա  գետ, Պարույր Սևակ:

2.Կարդա՛ նախադասությունները, կետադրի՛ր: 

Երբ քարանձավը բացվեց՝ անցել էր տասնհինգ օր: 

Այդ քաղաքում՝ Բոմբեյում մարդիկ յոթանասուն լեզվով են խոսում:

Մասնակից հարյուր երեխաները  նույն երգը երգեցին, որովհետև բոլորի սպասելիքները նույնն էին: 

3.   Կապակցության իմաստը արտահայտիր գոյականով:

Բարին կամեցող- բարեկամ
բլուրների շարք-
գարու հաց-
երթևեկության ուղի-երթուղի
զենք կրող-
զույգերով պար-
ժամանակ անցկացնելը-
դեմքի նկար-դիմանկար
չմուշկներով վազելը-
պատվեր տվողը-պատվիրող
լուր բերողը-լրաբեր