Մաթեմատիկա

08.11.2023

335.Խաղոսկրը գցել են 17 անգամ։ 1, 2, 3, 5, 6 թվերը բացվել են համապատասխանաբար 3, 2, 4, 4, 1 անգամ։ Ինչի՞ է հավասար 4 բացվելու հաճախականությունը։

Պատ. 0:

  1. 335-րդ խնդրի պայմաններում ինչի՞ են հավասար «Բացվել է 1»,
    «Բացվել է 2», «Բացվել է 3», «Բացվել է 4», «Բացվել է 5», «Բացվել
    է 6» պատահույթների հարաբերական հաճախականությունները,
    այսինքն՝ ինչպիսի՞ն է ելքերի հարաբերական հաճախականությունը պատահական փորձի կրկնության դեպքում։

    Պատ. 1=3/17, 2=2/17, 3=4/17, 4=0/17, 5=4/17, 6=1/17:

    339.Հայտնի է, որ 100 լամպից 5-ը խոտան են լինում։ Որքա՞ն է խոտան
    լամպ գնելու հավանականությունը:

    Պատ.5/100=1/20:


    346.Աղյուսակում ներկայացված են էլեկտրական ջրատաքացուցիչում
    ջրի տաքանալու տվյալները.
    Ջերմաստիճանը 15 30 45 60 80 100 95 90 85
    Ժամանակը՝ րոպեներով 0 1 2 3 4 5 6 7 8
    Կազմե՛ք ջրի ջերմության փոփոխության գրաֆիկը և պատասխանե՛ք հետևյալ հարցերին.
    ա) Ո՞ր պահին է անջատվել ջրատաքացուցիչը։
    6
    բ) Որքա՞ն է եղել ջրի առավելագույն ջերմաստիճանը։
    100
    գ) Որքա՞ն է եղել ջրի նվազագույն ջերմաստիճանը։
    15
    դ) Որքանո՞վ է փոխվել ջրի ջերմաստիճանը առաջին 5 րոպեի
    ընթացքում և վերջին 3 րոպեի ընթացքում։


348.30 սմ երկարությամբ հատվածը բաժանե՛ք երկու հատվածների,
որոնց երկարությունները հարաբերում են այնպես, ինչպես 2 ։ 3։

Մաթեմատիկա

Դասարանական աշխատանք

  1. Մետաղադրամը գցել են 15 անգամ։ «Զինանիշը» ընկել է 7 անգամ։
    Ինչի՞ են հավասար «զինանիշ» ընկնելու և «թիվ» ընկնելու հաճախականությունները։

Թիվ-8, Զին.-7

  1. 334-րդ խնդրի պայմաններում ինչի՞ են հավասար A (ընկել է
    «զինանիշ») և B (ընկել է «թիվ») պատահույթների տեղի ունենալու
    հարաբերական հաճախականությունները։

P=7/15
8/15

  1. Դուք վերցնում եք մի թերթիկ 150 համարակալված թերթիկների
    տրցակից։ Ինչի՞ է հավասար այն բանի հավանականությունը, որ
    վերցված թերթիկի համարը կլինի 99։

1/150

  1. Հետևյալ իրադարձություններից որո՞նք են հավաստի, որո՞նք են
    անհնար, և որո՞նք են պատահական։
    ա) Կատուն 5 ձագ է ունեցել։Պատահույթ:
    բ) Կատուն 1000 ձագ է ունեցել։-Անհնար:
    գ) Կատուն ծնել է փիսիկ։Հավաստի:
    դ) Հաջորդ կիրակի անձրև կգա։Պատահույթ:
    ե) Գնացքը տեղ կհասնի ըստ չվացուցակի։Պատահույթ
    զ) Տոնի օրը խանութը կվաճառի 15 տորթ։Պատահույթ:
    է) Թենիս խաղացողներից մեկը կհաղթի մյուսին։Հավաստի:
  2. 120 թվի քանի՞ տոկոսն է 150 թիվը։ 150 թվի քանի՞ տոկոսն է 120 թիվը։

120-100
150-X
X=150×100:120=125

Մայրենի

Հարցեր

  1. Գրի՛ր տրված բառերի բացատրությունը: 

    մանրավաճառ-

    բնավ-ամենեվին

    պարտիզպան-

    պարտեզ-պարտեզ պահող՝ մշակող

    լապտեր-լամպ

    երերալ-օրորվել

2. Ինչից էր դժգոհ տղան: Ո՞ր հատվածներից է դա երևում:
Երբ առավոտյան ժամը ութը խփում է, և ես մեր նեղ փողոցով ճամփա եմ ընկնում դեպի դպրոց, ամեն օր դեմս ելնում է մանրավաճառը.

3.Ինչի՞ց կարող էին դժգոհել, ի՞նչ կարող էին ցանկանալ

  • մանրավաճառը
  • պարտիզպանը
  • պահապանը

4.Ինչպե՞ս կբացատրես վերնագիրը: 
Այդ մարդը ուզենում էր դառնալ մանրավաչառ, պարտիզման և պահապան տրա համար էլ այդ դասի վերնագիրը <<կուզեի լինել>> է:

5. Շարադրի՛ր մտքերդ՝  Ես էլ կուզեի լինել….. 8 և ավել նախադասություն։ 

Ես կուզեի լինել լավ ֆուտբոլիստ։ Ես զբաղվում եմ ֆուտբոլով արդեն 6 տարի է: Եվ ես շատ եմ ցանկանում,որ ինձ ամբողջ աշխարհով ճանաչեն: Իմ երազանքն է խաղալ հանրահայտ ֆուտբոլիստների հետ, բոլոր մարզադաշտերում: Իմ սիրած ֆուտբոլիստներն են Նեյմարը և Մեսսին: Ես շատ եմ ցանկանում նրանց պես ֆուտբոլիստ դառնալ:

Մայրենի

Հարցեր և առաջադրանքներ

Որսորդն կալաւ կաքաւ մի եւ կամէր զենուլ: Եւ ասէ կաքաւն.

 — Մի՛ սպանանէր զիս, զի ես խաբեցից զբազում կաքաւս ու ածից յականատս քո:

Եւ ասէ որսորդն.

 — Այժմ ստուգիւ մեռցիս ի ձեռաց իմոց, զի զսիրելիս եւ զազգականս քո մատնես ի մահ:

Բառարան

կալաւ — բռնեց

զենուլ — մորթել

ասէ — ասում է

զիս — ինձ

 զի — որ, թե, որովհետև, որպեսզի

խաբեցից — խաբեմ, կխաբեմ, պիտի խաբեմ, խաբելու եմ

ածից — բերեմ, կբերեմ, պիտի բերեմ, բերելու եմ

ականատ — թակարդ

յականատ — (դեպի) թակարդները, թակարդներում

ստուգիւ — ստուգապես, իսկապես

մեռցիս — մեռնես, կմեռնես, պիտի մեռնես, մեռնելու ես

ի ձեռաց — ձեռքից

զսիրելիս — սիրելիներին

զազգականս — ազգականներին

մատնես — մատնում ես

ի մահ — մահվան


1.Ճիշտ կարդա հետևյալ բառերը.

զբազում-բազում, զսիրելիս-սիրելիս, յականատս-ականատես:

2. Աշխարհաբար դարձրու հետևյալ բառերն ու բառակապակցությունները.

կաքաւ մի-մի կաքավ,  մի՛ սպանաներ-մի սպանիր, զբազում կաքաւս-բազմաթիվ կաքավներ, յականատս քո-քո թակարդները, ի ձեռաց իմոց-իմ ձեռքով, զսիրելիս եւ զազգականս քո-քո սիրելիներին և ազգականներին:

3. Արտագրիր այս հարցերի պատասխանները.

Ի՞նչ բռնեց որսորդը:-Որսորդն կալաւ կաքաւ մի 

Կաքավն ի՞նչ խոստացավ որսորդին:- — Մի՛ սպանանէր զիս, զի ես խաբեցից զբազում կաքաւս ու ածից յականատս քո:

Կաքավի խոստմանն ի՞նչ վերաբերմունք ցույց տվեց որսորդը:- — Այժմ ստուգիւ մեռցիս ի ձեռաց իմոց, զի զսիրելիս եւ զազգականս քո մատնես ի մահ:

4. Առակն աշխարհաբար դարձրու:

5. Ինչպիսի՞ն է կաքավը (բնութագրիր կաքավին): Ի՞նչ է ցույց տալիս առակը: