1. 65. Առածները լրացրո՛ւ ընդգծված բառերի հականիշներով:
Չկա չարիք առանց բարիք:
Ջրի բերածը ջուրը կտանի:
Տերովին տերն է պահել, անտերինել գայլն է կերել:
Մտնելուց առաջ միտք արա, թե ոնց պետք է դուրս գասանտերինել :
Ինչքան գետնի երեսն է, յոթ էնքան գետնի տակն է:
2. Տեքստում կետերի փոխարեն տեղադրի՛ր տրված հականիշները:
Հեռավոր-մերձավոր, ներկա-անցյալ, պատճառ-հետևանք, հանելուկ-լուծում, գրոհել-նահանջել, խաղաղ-անապահով:
Վերջին միլիոնավոր տարիների ընթացքում սառցադաշտերը մի քանի անգամ իջել են Սկանդինավյան լեռներից, նահանջել մինչև Միջերկրական ծով ու հետո կրկին գրոհել:
Սառցադաշտային ժամանակաշրջանը մեր մոլորակի հեռավոր անցյալն է: Եվ ներկաում այդ շրջանին վերաբերող շատ բան դեռ հանելուկ է: Դեռ լուծում չունի այն հարցը, թե ինչի պատճառով են առաջացել այդպիսի ցրտերը: Չգիտենք նաև մեր մոլորակի դեմքին հայտնված բազմաթիվ «վերքերի» ստույգ հետևանքները: Իսկ ի՞նչ է բերելու հեռավոր ապագան: Մարդկությունը կարո՞ղ է հուսալ, որ Երկրի վրա անապահով կյանք է սկսվելու, թե՞ մեր մոլորակին տիեզերական խաղաղ ապագա է սպասվում:
3. Ծով ու ցամաք նկարագրի՛ր ինչքան հնարավոր է շատ հականիշներ գործածելով:
Ծով–մեծ, փոքր, կարմիր, սև: