Մայրենի

19.10.2023

1. Տրված բառերն ըստ հոմանիշության բաժանի՛ր հինգ խմբի:

Խոշոր, երկերեսանի, առատ, մեծահռչակ, կեղծավոր, պտղաբեր, երեսպաշտ, վիթխարի, արգավանդ, նշանավոր, շողոքորթ, հանրածանոթ, ահռելի, մեծ, բեղուն, երևելի, խայտաբղետ, ականավոր, բերրի, աժդահա, չալպտուրիկ, բարեբեր, հանրաճանաչ, հսկա, անվանի:

Խոշոր-վիթխարի-ահռելի- մեծ- աժդահա-հսկա:
Երկերեսանի-կեղծավոր-երեսպաշտ-շողոքորթ:
Առատ-պտղաբեր-արգավանդ-բեղուն-բերրի-հուռթի-բարեբեր:
Մեծահռչակ-նշանավոր-հանրածանոթ-երևելի-ականավոր-հանրաճանաչ-անվանի:
Խատուտիկ-խայտաբղետ-երփնախայտ-չալպուտուրիկ-բծավոր:

2.  Անտառ նկարագրի՛ր՝ գործածելով ինչքան հնարավոր է շատ հոմանիշներ:

Անտառը շատ սիրուն է շատ գեղեցիկ է: Անտառը շատ գունեղ և վառերանգ է: Անտառը պատված է կանաչով: Նա շատ գեղեցիկ է աշնանը: Անտառը մի վայր է որտեղ շատ կենդանիներ կան: Բայց հաճախ որսորդները անտառ են գնում որս անելու համար: Անտառը շատ նուրբ է և քնքուշ է:

3. Սխալ կամ ոչ տեղին գործածված բառերը գտի՛ր և փոխարինի՛ր հարմար հոմանիշներով:

Նրան աշխատանքից հեռացրեցին, որովհետև անպատասխանատու էր ու ցրված:

Մատիտներիդ մեջ արդյոք բոլոր գույները կա՞ն:

Ծանոթիս այդպես էլ չգտա թանձր աշխարի մեջ:

Ընկերները երկու օր առաջ էին մաքառել ու հաշտվելու փորձեր էին անում:

Բերրի խոստումներ տվեց ու գնաց:

Оставьте комментарий